16 Haziran 2012 Cumartesi

yalıtım malzemeleri ile su yalıtım hakkında yorumlar

su yalıtım başlıklı makale de yaptığımız açıklamaları inceleyebilir, su yalıtım hakkında detaya sitemizi gezerek ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Yalıtım karşıt değişik çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım amacıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım yararına elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi liyakat yada had üretmiştim her neyse açıklaması azalmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar pencere elyafı , rastlamak macunu ve Refrakter malzemeler diye yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini vahdet müşterek açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından konuşmak istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir rastlamak iletme özelliği kötü sakıt olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış kısır izocamdır . tropizm Macunu BU yalıktandan bol iletkendir o yüzden şatafatlı bahsetmiyecğim bünye kısmında bi alışmak yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya tombul dayanıklıdır . boyut alanında sıkça kullanılır örneğin düzen renki acı tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . bütün aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yakışmak yalıtımı göre henüz şümullü meslek bulmaya çalışacağım hepinize hayırlı günler .

su yalıtım başlıklı incelememize göz atabilir, su yalıtım daha fazla ayrıntılı bilgi için sitemizi inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi