15 Haziran 2012 Cuma

yalıtım malzemeleri ve dış yalıtım

dış yalıtım adına takipçilerimize bir iki resim gösteriyor, dış yalıtım için modeller sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle alakalı olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım için giyecek analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yönünden neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani elhasıl yalıtım hesabına elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diye bi kifayet yada terim üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , bayağılaşmak macunu ve Refrakter malzemeler diyerek ifade ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini hiç aynı açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından konuşmak istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir tropizm iletme özelliği yaygın ceninisakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış kötü izocamdır . sıcaklık Macunu BU yalıktandan şiddetli iletkendir o yüzden lüks bahsetmiyecğim kasılma kısmında bi hararet yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya kaba dayanıklıdır . konstrüksiyon alanında sıkça kullanılır örneğin kırmızı renki felaket tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . beli aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . tropizm yalıtımı hakkında henüz kapsamlı manzume bulmaya çalışacağım hepinize tamam günler .

dış yalıtım ile ilgili elestrilerin , tanimlarin bulundugu bölümümüze göz atabilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki meselelerin çözümlerini de vermeye çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi